ברוך דיין האמת: הלך לעולמו השר לשעבר מהליכוד

    איתי גדסי No Comments on ברוך דיין האמת: הלך לעולמו השר לשעבר מהליכוד

    שר הביטחון והחוץ לשעבר ומי שכיהן כשגריר ישראל בארה"ב לפני כשלושים שנה, משה ארנס, הלך לעולמו

    ארנס צילום: ויקיפדיה
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון והחוץ לשעבר משה ארנס הלך לעולמו והוא בן 93. שימש כשר הביטחון שלוש פעמים, כשר החוץ וכשגריר ישראל בארצות הברית.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב: "רעייתי שרה ואני מבכים מרה את פטירתו של אהוב נפשנו, משה ארנס ז"ל. מישה, מורי ורבי, היה תלמיד מובהק של זאב ז'בוטינסקי. במסגרת זו הוא הכיר את אבי שנכח בחתונתו עם רעייתו היקרה מיוריאל. מאז נרקם קשר עמוק בין משפחותינו".

    נתניהו הוסיף ואמר: "ראיתי את מישה עושה נפלאות לביצור מעמדה של מדינת ישראל – כשגרירנו בוושינגטון, כשר החוץ, כיושב-ראש ועדת החוץ והביטחון וכשר הביטחון פעם אחר פעם. בשנים האחרונות הוא התמסר בשקידה אינסופית לתיעוד הסיפור המלא על מרד גטו ורשה, בו מילאו אנשי בית"ר מקום מרכזי".

    לדבריו: "לפני כמה שבועות ביקרתי את מישה בביתו. הוא היה צלול כתמיד, חד כתער, מופלא בהדרו ובאצילות נפשו, דמות מופת. לא היה פטריוט גדול ממנו. תרומתו העצומה של משה ארנס לעמנו ולמדינתנו תיזכר לעד. היה שלום מישה, נעמת לי מאוד. אהבתיך כאהבת בן את אביו".

    שר החינוך, נפתלי בנט אמר: "משה ארנס, מגדלור ציוני, שר ביטחון פורץ דרך, הלך לעולמו. אהבתי אותך מאוד, מישה. ‏משה ארנס היה ציוני ברמ"ח אבריו. את כל חייו הקדיש לביצור ביטחון ישראל. במדע, באווירונאוטיקה, כשר ביטחון, כדיפלומט, כסופר והיסטוריון".



    0 תגובות